- Címlap
- Társadalom
- Világhír
- Életmód
- Kultúra
- Tudomány
- Sport
- Egyház
- Beszállhatok?
- Blogok
- Fórum
- Dossziék
- Film
- Videók
- Játék
- RSS
Mai morzsa
|
Társadalom
2011-07-09 13:30:00 Kampányolni kellett a jóféle sertéshúsértA Facebookon is rajonganak a magyar malacértLezárult az Agrármarketing Centrum idei „magyar sertés” kampánya, amelynek célja a magyar sertéshús vásárlásának előmozdítása, a tudatos vásárlás növelése volt. A Facebookon igazi rajongótábora született a malachúsnak.Az Agrármarketing Centrum (AMC) hagyományos tömegkommunikációs eszközök, PR- és közösségi médiás eszközöket vonultatott fel a magyar sertéshús népszerűsítéséért folytatott kampányban. A korábbi „Válasszunk magyar terméket!” filmre építve nem annyira a magyar sertés minőségére, gasztronómiai értékeire koncentrált, mint inkább a hazai vásárlást ösztönözte azzal, hogy bemutatta: miként járul hozzá a fogyasztó a magyar munkahelyek megőrzéséhez, ha magyar sertéshúst vásárol.
mti
|
Hírsor
A hét java
|
|