Kik vagyunk? Mit akarunk? Kik állnak mögöttünk? Partnereink Kapcsolat  
A mindennapi.hu portál a tartalmait jelenleg nem frissíti, az eddigi tartalmak továbbra is megtekinthetőek.
Hírsor
2011-05-02 16:12:00

A piackutatás új tendenciái a Corvinuson

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete ez évben is megrendezi A Piackutatás Napját, amelyet ezúttal a Magyar EU Elnökség egyik Corvinus Egyetemi rendezvényeként európai kitekintéssel bővít. A piackutatás új tendenciái – Magyarországon és Európában című rendezvényt május 5-én rendezik meg. A rendezvényre itt lehet jelentkezni.

A piackutatás a marketing döntések megalapozásához szükséges információk gyűjtésének, elemzésének egyik legfontosabb eszköze, mind módszereiben, mind felhasználásában nagy kihívásokkal szembesül, jelentős változások elé néz. A technikai fejlődés, a pénzügyi és gazdasági válság és a társadalmi változások olyan új lehetőségeket és kihívásokat jelentenek, amelyekre válaszokat kell keresni mind az elméleti, mind a gyakorlati megközelítésekben.

(mi)


Elküldöm a cikket | Nyomtatás | A lap tetejére


A hét java

© mindennapi.hu - minden jog fenntartva. All rights reserved.