- Címlap
- Társadalom
- Világhír
- Életmód
- Kultúra
- Tudomány
- Sport
- Egyház
- Beszállhatok?
- Blogok
- Fórum
- Dossziék
- Film
- Videók
- Játék
- RSS
Mai morzsa
|
Életmód
2011-09-27 21:00:00 A közösségi portálok szűrika keresztény tartalmakatCenzúrát vezetett be az Apple, a Google és a FacebookAz Apple, a Google és más óriás internetcégek vallási diszkriminációt folytatnak – állítja egy friss tanulmány.A National Religious Broadcasters új tanulmánya nem bánik kíméletesen a népszerű internetes óriáscégekkel, kerek-perec kijelentik: az Apple, a Google, a Facebook és társaik tiltják a vallási párbeszédet. Hogy mire alapozzák ezt a kutatást készítői? Íme!
Frank Wright, a National Religious Broadcasters (NRB) elnöke szerint azáltal, hogy az új médiák tiltják a keresztény tartalmakat, nem tud terjedni az evangéliumi üzenet és ez vallási diszkriminációt eredményez. A szeptember 15-én, Washingtonban közzétett jelentés az Apple óriáscég, a Facebook, a Myspace és a Twitter közösségi oldalak, valamint a Comcast, AT&T és Verizon internetszolgáltatók szolgáltatásait, gyakorlatát elemzi. Mindent és mégis semmit? Fotó innen A jelentésben az áll, hogy a Twitter az egyetlen felület, amelyen nem láthatók a vallási diszkrimináció jelei. A rövid üzeneteket közzétevő közösségi portál egészen addig nem avatkozik be a tartalom moderálásába, amíg az nem ütközik a felhasználási feltételekkel. Az NRB álláspontja szerint az lenne ideális, ha ezek a vállalatok felszámolnák a cenzúrát és önként tegyenek a szólásszabadság védelméért. A szervezet azt is elmondta, hogy amennyiben nem történik változás, úgy jogi, peres úton próbálják majd érdekeiket érvényesíteni.
– mi (Baptist Press) A nyitókép innen
|
Hírsor
A hét java
|
|